افزایش فروش در اینستاگرام با ایزلینک

آموزش افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه های اجتماعی در جهان است و اکنون بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه از افراد عادی گرفته تا نویسندگان محتوا و وبلاگ نویسان ، بازاریابان و صاحبان مشاغل برخوردار است.

بنابراین اینستاگرام می تواند مخاطب بیشتری را در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی برای شما فراهم کند. شما می توانید به منظور معرفی محصولات و افزایش فروش از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنید.

اگر می خواهید فالوورهای خود را حفظ کنید و آنها را افزایش دهید ، باید محتوای مناسب ایجاد کنید و به اندازه کافی درگیر شوید. اگر این کار را بر اساس یک استراتژی کارآمد انجام دهید ، بازاریابی در اینستاگرام می تواند کار آسانی باشد.

در این مطلب، ما سعی خواهیم کرد برخی از توصیه های عملی در زمینه بازاریابی را برای بهینه سازی فعالیت های تجاری خود در اینستاگرام  و افزایش فروش در اینستاگرام توضیح دهیم.

 

پروفایل تجاری(Business profile)

اولین اقدام مهمی که باید انجام دهید تجاری کردن پروفایل در اینستاگرام است. وارد بخش setting در اینستاگرام بشوید و گزینه ی  "Switch to Business Profile" را انتخاب کنید. با تجاری کردن پروفایل امکانات زیادی به شما داده میشود که می توانید رفتار فالوورهای خود را دنبال کنید.

 

استوری (Stories)

یکی دیگر از ابزارهای رایگان ، که می توانید از آنها برای افزایش فالوور،  فروش محصولات و خدمات خود استفاده کنید ، استوری هست.

انواع مختلفی از مطالب مانند عکس ، فیلم کوتاه ،فیلم زنده یا بومرنگ وجود دارد که از طریق استوری قابل استفاده است.

به یاد داشته باشید استوری اینستاگرام (Stories Instagram) نوعی "نمایش اسلایدشو" است و کاربران می توانند آنها را فقط 24 ساعت تماشا کنند. با این حال ، می توانید استوری را ذخیره و دوباره ارسال کنید. شما می توانید در زمان نمایش استوری به آن فیلم یا عکس هم اضافه کنید.

تگ کردن حساب های دیگران در استوری یکی از جنبه های مهم برای کاربران شخصی یا مشاغل است. با این کار شما با دیگران تعامل بیشتری برقرار میکنید که باعث تأثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطبان شما میشود.

 

اینفلوئنسرها (Influencers)

یکی از مقرون به صرفه ترین راه های افزایش فروش ، بازاریابی تأثیرگذار است. مردم همیشه از پیشنهادات افراد معروف پیروی می کنند. بنابراین ، اگر این افراد  محصولات یا خدمات شما را معرفی کنند، افراد بیشتری آنها را خریداری می کنند.

 

پست های ایجاد شده توسط کاربر

یکی دیگر از تکنیک های مهم برای افزایش فروش شما استفاده از پست های خریدان شما برای تحت تأثیر قرار دادن مردم برای خرید محصولات شما است. هنگامی که مردم می بینند سایر افراد عادی از کالای شما استفاده می کنند ، احتمالاً مشتری شما خواهند شد.

همچنین ، این روش ساده ترین راه ایجاد محتوا برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی بدون صرف وقت و هزینه است. بنابراین ، از مشتریان خود بخواهید که از محصولات شما با کیفیت بالا عکس گرفته و آنها را برای شما ارسال کنند.

 

ارسال پست برنامه ریزی شده

یکی از بدترین اشتباهاتی که می توانید در اینستاگرام مرتکب شوید ، ارسال بی حد و مرز و بدون هیچ برنامه مشخص است. شما باید سعی کنید روزهای اوج هفته و همچنین ساعات اوج روزهایی را که افراد هدف شما آنلاین هستند پیدا کنید. اگر طرفداران شما هر زمان که به برنامه وصل شوند ، با پست یا استوری از شما روبرو  شوند ، احتمالاً شما را از یاد نخواهند برد.

 

معرفی و فروش مستقیم محصول در اینستاگرام

امکان انتخاب محصول و پرداخت مستقیم کاربران شما بدون انتظار پاسخگویی در دایرکت و در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به وبسایت فروشگاهی ، یکی از امکانت بسیار خوب شاپ اینستاگرام هست که باعث اعتماد سازی و خرید راحت کاربران در اینستاگرام میشود. البته میدانیم با تحريم های شرکتهای آمريکایی و عدم امکان استفاده از شاپ اینستاگرام و همچنین عدم وجود يکپارچگی با درگاههای پرداخت آنلاين، امکان فروش و پرداخت برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم وجود ندارد .

اما ايزلينک راهکاری را ارائه داده است تا صاحبان مشاغل در اینستاگرام بتوانند بدون داشتن وب سايت فروشگاهی ، امکان فروش مستقیم در اینستاگرام را به واسطه ايزلينک داشته باشند.

 

قیمت گذاری بر روی محصولات یا خدمات

یکی از بدترین اشتباهاتی که باعث ریزش فروش و عدم اطمنیان سازی میان شما و مخاطب شما میشود، اعلام قیمت به صورت خصوصی در دایرکت می باشد ، چون همیشه این احساس برای مخاطب القاء میشود که این قیمت واقعی نیست و احساس عدم اطمنیان در اعلام قیمت بیشتر از ارزش واقعی محصول برای خریدار وجود دارد.

باز هم میدانیم بخاطر تحریم های موجود امکان استفاده از تگ قيمت و فروش اينستاگرام در ایران برای کاربران ایرانی به صورت مستقیم وجود ندارد ولی با استفاده از ایزلینک می توانید محصولات خود را قیمت گذاری کنید و در هر زمان با افزایش بهاء کالا قیمت خود را براحتی تغییر بدهید و به مخاطب حق انتخاب بیشتری میان محصولات یا خدمات خود بدهید.