چرا باید پیج تجاری اینستاگرام بسازیم

اگر از کاربران قدیم ایستاگرام باشید شاید به یاد داشته باشید زمانی در پروفایل اینستاگرام فقط یک بیوگرافی ساده با آیدی افراد نمایش داده میشد اما در سال 2016 ، اینستاگرام پروفایل های تجاری را معرفی کرد که امکانات بسیاری همراه با تجاری شدن پیج در دسترس کاربر قرار گرفت. در این مطلب دلیل اینکه چرا باید پیج تجاری اینستاگرام بسازیم و با اینکار چه امکاناتی در اختیار خواهید داشت را بررسی میکنیم.

آیا باید پیج خود را به یک پیج تجاری در اینستاگرام تغییر دهید؟

اگر تصمیم جدی برای رشد فروش و برندسازی در اینستاگرام دارید ، جواب مثبت است.

 

یک پیج تجاری اینستاگرام چه امکاناتی به شما میدهد؟

1.نمایش پیج شما به صورت حرفه ای

اگر به این تصویر نگاه کنید نمونه پیج تجاری با داشتن امکان ارائه اطلاعات بیشتر و قرار دادن لینک بایو نمای حرفه ای تری برای پیج خود ساخته و از آنجا که اختلافات بین این دو نوع بسیار مشهود است ، کاربران اینستاگرام می توانند با یک نگاه ساده با بیزنس شما آشنا بشوند و این اطلاعات حس اعتماد بیشتری بین شما و کاربر برقرار میکند تا تصمیم به خرید و یا استفاده از خدمات شما بگیرد.

 

 

2. دسترسی به تجزیه و تحلیل رفتارهای فالوورهای خود( Instagram Insights)

با دسترسی به آنالیزهای اینستاگرام شما می توانید عملکرد پیج خود را بررسی کنید و برای استراتژی های بازاریابی خود از این آنالیزها استفاده کنید. شما با این آنالیزها می توانید رفتار فالوورهای خود، از جمله تعداد فالوور های جدید ، نمایش های پست خود ، تعداد ذخیره پست ، تعداد ارسال ها، کلیک های وب سایت ، کلیک های ایمیل و... را مشاهده کنید.

به علاوه ، می توانید داده های دقیق در مورد فالوور های خود ، مانند جنسیت ، سن ، مکان و فعالیت ها را مشاهده کنید. این آنالیزها خیلی پیچیده نیستند ، و درک آنها بسیار ساده هست شما می توانید بر اساس این آنالیزها چگونگی عملکرد محتوای خود را بررسی کنید و بر اساس رفتار فالوورهای خود تولید محتوا کنید.

 

3. امکان پاسخ سریع (Quick Replies)
اگر از پاسخ به سوالات تکراری خسته شدید ، با امکان Quick Replies می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

پاسخ های سریع به شما امکان می دهد برای سؤالات متداول کاربران ، پاسخ های پیش فرض ایجاد کنید و با نوشتن فقط یک کلمه میانبر به طور کامل به کاربران پاسخ دهید این پاسخ ها به هر زبانی می تواند نوشته بشود و محدودیتی ندارد.


 

4. امکان فروش در اینستاگرام

با تجاری کردن پیج اینستاگرام امکان فروش برای پیج شما فعال می شود و می توانید محصولات خود را در اینستاگرام بفروشید . اما بخاطر تحریم ایران این امکان به صورت مستقیم برای شما فعال نمی شود و می توانید با ایزلینک امکان فروش در اینستاگرام را فعال کنید. برای فعالسازی امکان فروش در اینستاگرام توسط ایزلینک پس از عضویت و ساخت صفحه هوشمند کافیه برای محصولات خود امکان فروش را فعال کنید و قیمت کالا را تعیین کنید.